Tuesday 3 August 2010

Degil


Tanpa mengendahkan arahan MPS serta keluhan JKKK Selayang Indah pihak berkenaan secara menyindir meneruskan pembinaan pada bangunan kekal di atas rizab jalan di Selayang Indah


Tali MPS dipotong tanda melanggar perintah

Saya pernah menyiarkan keratan akhbar Sinar Harian berkenaan bangunan ini (lihat http://selayangku.blogspot.com/2010/07/jkkk-persoal-struktur-binaan.html . Sebagai lanjutan saya juga telah membuat aduan kepada MPS melalui aduan no. AMH/001/2010 yang telah dijawab oleh En. Azmi Ismail (Jabatan Penguatkuasaan).

Saya bersama ketua kampung Selayang Indah meninjau bangunan berkenaan. Alangkah terperanjat saya melihat pihak berkenaan sedikitpun tidak menghiraukan arahan MPS yang mahukan mereka memberhentikan kerja-kerja menyiapkan bangunan berkenaan. Saya melihat seorang pekerja sedang menyiapkan bangunan tambahan.

Maruah MPS sudah dicabar. Apakah ada dalang sehingga empunya bertindak dengan begitu berani.... saya yakin MPS ada jawapan pasti!

No comments:

Post a Comment