Monday 2 August 2010

Undian Tapak Bazar Ramadhan


Sabar menanti giliran mengundi


Kaunter 1 diuruskan oleh tn. Hj. Azizan dan Pn. Zainab


Kaunter 2 diuruskan oleh En. Jumari dan Pn. Eda


Pengerusi Persatuan Peniaga Bumiputera Tn. Hj. Mustafa

Kelmarin pada jam 2.30ptg saya menghadiri majlis penentuan tapak niaga bazar Ramadhan di Medan Selera Pasar Selayang Baru. Sebanyak 190 tapak gerai telah disediakan oleh pihak JKP Zon 3 yang lalu.

Saya telah meminta para peniaga agar memastikan aspek-aspek perniagaan selaras dengan kehendak Islam. Saya juga meminta mereka memastikan kemuliaan Ramadhan tidak dicemar. Para peniaga mestilah menjaga akhlak seperti menutup aurat, tidak memainkan muzik dan juga menjaga kebersihan tapak.

Saya sempat bertemu dengan pengerusi Persatuan Peniaga Bumiputera, tn. hj. Mustafa dan ketua penggerak Belia Tempatan (PeBT) zon 3 sdra Nurasyraf.

Selesai pengundian tapak saya telah bertemu dengan tn. Hj. Masrom di rumahnya dan meninjau Sekolah Agama di Jalan 26 dan surau tinggi bersebelahan sekolah berkenaan.

Saya bersama dengan tn. Hj. Masrom meninjau tapak bangunan yang diadukan kepada pihak MPS sebelum ini. Ceritanya akan dimasukan selepas ini.

No comments:

Post a Comment